søndag den 16. april 2017

Hello



Er der stadig nogle derude i blogland.... har været så som så med den kreative lyst
men er så småt ved at komme lidt igang igen...

Så her kommer lidt af det jeg har lavet siden mit sidste
indlæg d. 5 juli 2016

Nok et godt langt indlæg... hi hi


Disse 3 kort er lavet med et kit fra PTW 




Lavet et skrin fra bunden til gave...




Billede til min mor af hendes Mulle d.III



Lavet lidt kort til kortkassen af det stempelsæt jeg fik
i fødselsdags gave af Christina fra Stampin Up




Sidst i oktober var jeg inviteret til et rigtig Halloween party og
de skulle jo selvfølgelig ha' en gave som passede...






Advents gave til min kusine


Lidt gave mærker fik jeg da også lavet... 


Leget lidt med mine nye stempler og dies fra Papertrey Ink,
hedder Holiday Lane


Fik lavet nogle stykker af disse glas til gaver med slik i..


Fik også lavet denne kikkasse til en som ikke holder jul men
skulle ha' en lille ting alligevel..



Et specielt julekort til nogle specielle og meget
dejlige mennesker..



Nogle flere julekort lavet med Stampin Up 
stempler og punch...



Her til sidst lige et gave mærke som skulle som gavekort..


Fik da også lige lavet et lille hus til mig selv...
advents gave fra min mor...  altså huset.. hi hi


Håber I er med så langt... hi hi... skal nok holde nu da der kommer
indlæg mere.. et med December dagbog 2016 og et
50 års album...

Rigtig go' påske




1 kommentar: